Kannustajat 2023

Liity Sinäkin seuramme kannustajaksi!

Osuuskauppa Suur-Savo on valinnut yhdistyksemme vuoden 2023 Kannustajiin, jonka kautta jaetaan tukea lasten- ja nuorten harrastustoimintaan. Sinäkin voit tukea yhdistyksemme toimintaa liittymällä seuramme kannustajaksi!

Osuuskauppa Suur-Savo maksaa 40 000 euroa tukea vuodelle 2023 Kannustajiin valittujen lasten- ja nuorten yhdistysten kesken. Tuki valituille yhdistyksille määräytyy kunkin seuran kannustajiksi ilmoittautuneiden saamaan Bonukseen aikavälillä 1.1.-31.12.2023.

Kannustajaksi voi ilmoittautua 1.1.2023 alkaen osoitteessa s-kayttajatili.fi. Valitse sivustolta "Kirjaudu" ja kirjaudu S-käyttäjätilillesi annettujen ohjeiden mukaan. Jos sinulla ei ole vielä S-käyttäjätiliä, valitse "Luo käyttäjätili" ja toimi annettujen ohjeiden mukaan. Kirjauduttuasi S-käyttäjätilille, valitse Asiakasomistajuus -välilehti ja sieltä Kannustajat. Kannustajat -osiosta löydät vuoden 2023 Kannustajiin valitut yhdistykset ja voit liittyä haluamasi yhdistyksen kannustajaksi. Kannustajaksi voi ilmoittautua myös Osuuskauppa Suur-Savon Asiakaspalvelupisteissä Prisma Mikkelissä, Pieksämäellä ja Savonlinnassa sekä S-Pankkipisteessä Kauppakeskus Stellassa Mikkelissä. Ilmoittautuminen kannustajaksi onnistuu myös paperisella lomakkeella, jollaisen saat halutessasi seuran valmentajilta, ja jonka voit palauttaa meille eteenpäin toimitettavaksi!

Vaikka kannustajaksi ilmoittautujan tulee olla Osuuskauppa Suur-Savon pääjäsen, kaikkien samaan talouteen kuuluvien bonusostot huomioidaan seuralle tukea maksettaessa. Jäsennumero löytyy S-Etukortista ja alkaa numerosarjalla 0524.

Seuramme kannustajiksi ilmoittautuneille maksetaan normaalisti oma, henkilökohtainen Bonus Osuuskauppa Suur-Savosta ja S-ryhmästä tehdyistä ostoista. Kannustajien kautta maksettava summa on osuuskaupan maksama lisätuki yhdistyksellemme. Mitä enemmän yhdistyksellämme on kannustajia ja mitä enemmän ostoja keskitetään ja saadaan Bonusta, sitä suurempi on yhdistyksellemme maksettava tukisumma.

Nyt siis kannattaa ryhtyä kannustajaksi ja olla näin tukemassa yhdistyksemme toimintaa!

Lisätietoja antaa

pj. Jesse Härkönen